Pelaamme sekajoukkueella lentopalloa Vantaan Kaivokselan koululla tiistai- ja torstai-iltaisin. Tiistaina aloitamme klo 20 ja torstaisin klo 20:30
Kesällä pelaamme ulkona osoitteessa Haltiantie 1. Pelataan sään salliessa ti ja to klo 18:30 alkaen (kesä-elokuu)

Laji Lentopallo
Kotipaikka Vantaa
Jäseniä 29 (Pelaajalista)
Pekka, profiilikuva
Pekka

Kaupunki tiedottaa: Kaivokselan koulun liikuntasalin putkistoja kuvataan 29.4.2024 maanantaina ja 2.5.2024 torstaina. Säteilyvaaran vuoksi salissa ei saa olla ja iltakäyttö joudutaan perumaan

Mulle sopii.

Kiia

Sellainen kysymys, että saisiko meidän Tilastokeskuksen B -joukkue tulla harjoittelemaan pitkällä kentällä meidän myku seuraa vastaan?

Yksikin vuoro riittäisi.

Kiia

Yritän päästä pelaamaan, mutta riippuu tuleeko postikuljetus ajoissa....

Lue loput viestit

Yhteyshenkilö: Pekka Kangas, pekka@kangas.as, 040-419 5197

Pelaamme lentopalloa sekajoukkueella Vantaan Kaivokselan koululla tiistai- ja torstai-iltaisin. Tiistaina klo 20:00 ja torstaina klo 20:30 alkaen klo 22een.

Tervetuloa uudet ja vanhat pelaajat!